There was an error in this gadget

Friday, May 6, 2011

luahan hatiku untuk seorang wanita yang bergelar kekasih.

Awak..mase 1st time tengok awak..saye dah jatuh hati.
awak ingat lagi kan.mase tu awak pakai baju merah.
cantik sangat-sangat.Tapi saya ni pemalu sikit kan.awak mintak saye ambil gambar pun saye ambil terus belah camtu je kan.Yela,segan la nak tegur,tak kenal lagi.huuhuh.saye rindu saat tu.
lepas habis majlis tu.saye selalu tringat awak.
tiba2 satu hari ade member text saye.ade orang nak kenal.
saye tak tahu,tapi saye agak2 awak lah orang tu.
saye tanye la die,sape yang nak kenal tu.pastu die cakap,ala budak yang pakai baju merah malam tu.kat karnival tu.awak tau x.saye punya la sronok sampai lompat2.hehe.
pas sebulan kita kenal.awak ajak jumpa kan.awak bawak member awak.saye bawak member saye.
happy sangat2.sampaikan saye tak pandang perempuan lain dah.
sejak tu.kita rapat sangat2.macam2 kita lalui bersama.
satu hari tu.awak cakap awak kat rumah.
saye pun percaye la.yela,awak nak pergi mane kan.
tiba2 jam 4a.m awak kol suruh saye datang kat uptown.
saye terkejut,nape awak sanggup tipu saye.saye sedih sangat3.tuhan je yang tahu hati ni awak.
saye risau,saye terus pergi kat awak pagi tu.tapi awak tengok saye macam biase je kan.takde marah2.
sebenarnya.hati saya terluka sangat.atas perbuatan awak tu.awak tipu saye.
bile dah sampai kat awak.saye tengok ramai laki dengan awak.tegur2 awak.
saye tak sangke awak tipu saye awak tak keluar rumah.padahal awak kluar dengan dorg tu.
sakit sangat hati ni.tapi bile awak tanye,saye marah awak ke.dengan muka slamber saye cakap tak marah pun kan.
kalau awak nak tahu.saye tak sanggup nak marah awak,saye tak sanggup hilang awak.
saye cuma mampu diam je awak.
lepas pada peristiwa tu.ade pulak sorang mamat tu dok call awak banyak kali.tapi awak tak angkat.
saye pon pelik la.nape awak taknak angkat.dan ape die nak kat awak.
saye tertanya-tanya.pastu saye tanye awak.sape tu dok call.awak tak angkat.
pastu awak cakap kawan..saye pon ok lah kalau kawan.tapi masalah nye nape awak tak nak angkat die kol awak.then awak cakap.haritu awak mengaku dengan dia awak single.sebab tu die selalu kacau awak.alasan awak.saye ni jarang layan awak.awak tahu x..betapa sakit nya hati nie.tapi saye tak de marah awak kan.
saye tak sanggup.saye sayang awak lebih dari segalanya.saya cuma diam jugak kan.then slesai camtu je.biar je kan.saye takde ungkit2 lagi pun kan.
saya terlalu sayang awak sampai kan segala awak cakap saya sanggup buat..
lepas tu.awak dapat tawaran sambung belajar kat unikl bmi kat gombak.
saye rase berat sangat nak lepas awak pergi.saye takut hilang awak.
tapi apakan daya.siapalah saya nak halang awak.
lagipun tu untuk mase depan awak kan.
saye anta awak kat bas haritu.sebak sangat rasa.
sampai je awak kat unikl.awak bagitau saye.henfon awak kene rampas seminggu.sebab orientasi kan.
seminggu tu lame sangat saye rase.
start tu.awak selalu sibuk.
kat sane awak dapat ramai kawan.hebat2 semua.tak macam saye.hmm.
then pas bape hari tu.saye saje2 buka facebook awak.
tibe2 saye tengok chat2 kat fb tu gerak2.rupanya awak tengah chat.saye bace je la.
pastu budak yang awak chat tu ajak kluar.nak anta awak g mane tah kan.saye tak suka.tapi saya terpaksa cakap ok.dalam chat awak tu.saye bace awak tulis kat dia tu.."ala.bf jauh.kat sini awak la bf saye."yaallah awak.saye memang tak sangke awak sanggup buat saye macam tu.tapi saye tetap bersabar.saya terlalu sayang awak.lepas pade tu.kepercayaan saye kat awak memang dah hancur lebur.tapi saye bagi awak peluang..saye pun tak tahu.sampai bila saye harus diam.
harini awak ade exam.semalam awak pesan suruh saye kejut awak kul 7 kan.
saye kunci jam henset saye.saye buke bunyi paling kuat.saye punye takut saye tak terjaga nak kejut awak.
pas saye kejut awak tu.saya terasa sangat.awak cuma cakap nak mandi.then pastu takde ape2 text lagi.
yaallah..saya terasa awak..saye tunggu jugak text dari awak.pukul 1 baru awak text saye.cakap banyak keje kene buat tadi..saye bosan bile awak tinggal saye camtu.sebab awak lansung tak cakap ape2 pas saye kejut tu.hmmmm.saye rasa macam pengorbanan saya tak dihargai.
petang ni pulak.awak kuar ngan kawan2.langsung tak text saye.saye sunyi awak.
ape salah saya..ape kurangnya saya ni awak.
hargailah saye................saya terlalu kecewa ngan awak.tapi dalam hati ni.saya tetap mengharap suatu hari nanti awak berubah.
SAYA TUNGGU AWAK SYG...I LOVE U so much.
:(

Friday, March 18, 2011

Lirik lagu Aliff Aziz - Sayang Sayang

Masa ku teringat akan dirimu
Ada sesuatu begitu mengganggu
Diam-diam aku menyukaimu
Bermimpi bila kau jadi milikku
Jauh di dasar hatiku ingin ku teriak:
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang-sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang

Aku tahu akan sulit bagiku
Mencari-cari pengganti dirimu
Tapi bagi lelaki macam aku
Tak mau berakhir kerna begitu
Jauh di dasar hatiku ingin ku teriak:
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang-sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang

Tak mungkin, tak mungkin
Aku menyerah hanya kerna tak dapatkan kamu
Meski jauh di dasar hatiku ingin ku teriak:
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang-sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang 2x

Lirik lagu Elyana - Kalis Rindu

Desiran daun dihembus angin
Tin kosong dan tong golek ke kaki
Membelah sunyiku

Menonton bayang wajahmu di minda
Kala ku sendirian terpisah jauh
Beerti tanpamu

(Bridge)
Babak penantian
Satu ujian
Sekuat mana cinta

(Korus)
Ku tak mungkin
Kalis rindu
Kalis pilu
Bila kau tiada bersamaku
Pendam rindu
Pendam pilu
Hingga kau menjelma ah au…

Berdiri ditingkap merenung ke luar
Lihat kekasih ku yang basah berjalan dalam hujan
Beserta senyuman
Lama ku nantikan

(Ulang bridge & korus)

Sekian detikan waktu berlalu
Di alam berkasih
Menjadi rakaman yang berharga
Tak terharga yang berharga

Lirik lagu Spider - Bila Nak Saksi

Wajah mu kerap ku mimpi
Wajah mu sering ku puja
Buatku terasa sepi
Kala ku bukakan mata

Kau masih belum pun ku punya
Rinduku masih kau tak peka

Cintamu kerap ku mimpi
Cintamu sering ku damba
Buatku terasa sedih
kala ku bukakan mata

Kau masih belum pun ku dakap
Rinduku masih kau tak singkap

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai

Dirimu kerap ku mimpi
Dirimu sering ku khayal
Aku angan-angankan
Kau dapat bersama

Nyatakan cinta yang terpendam
Membina istana tersergam

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai

Kau masih belum pun ku punya
Rinduku masih kau tak peka

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai
Bila nak saksi
Cintamu kugapai

Dirimu kerap ku mimpi
Dirimu sering ku khayal
Aku angan-angankan

Lirik lagu Anuar Zain - Ketulusan Hati

Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Cintaku hanya indah
Hanya bahagia untuk selamanya
Apa yg kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau dengarkan kasihku
Mencintaimu tak mengenal waktu
tak mengenal puitis
hanya tulusnya hati
mencintaimu tak mengenal ragu
keyakinan hatiku hanya untuk dirimu
selalu

Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Tak ada seribu janji
Hanya bahagia utk selamanya
Apa yg kurasakan ini
Persembahan utk dirimu
Kau dengarkan kasihku
Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintai mu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau dengarkan kasihku
oooo

Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Lirik lagu Ziana Zain - Dingin


Dingin malam yang menyelubungi
Hening sayu dalam hati
Berbicara bersendirian
Ku rasa resah
Selama dibuai rindu
Pada cinta yang terlalu
Terpendam di dalam hayalan
Kan ku leraikan impian indah
Kepadanya ku berserah
Mungkin tak daya
Ku tawan cinta yang sama
*chorus
Dinginnya getaran asmara
Sentuhan mula bermadah
Ku tak bisa juarai
Jiwa yang ku tak punya
Dinginnya bila kau berkata
Ruang buat ku tiada
Memoriku gengamilah
Biarkan aku beralah
Dalam hatiku tiada dendam
Walau impian semalam
Masih mekar dalam ingatan
Kan ku leraikan impian indah
Kepadanya ku berserah
Mungkin tak daya
Tawan cinta yang sama
oo hooo ooooo…
Chorus

Lirik lagu Hujan - Bila Aku Sudah Tiada

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu curahkan cahaya

Siapa sangka
Bila tiba masa kita untuk pergi selama
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...

Gelak tawa tangisan hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya

Siapa sangka
Bila tiba masa kita untuk pergi selama
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...